Obserwatorzy

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

pol roku minelo.. jak jeden dzien!


Cześć!
Brak postów spowodowany był brakiem aparatu:( w zasadzie nadal go nie mam, lecz jestem na dobrej drodze do tego, aby go mieć! a wszystko dzięki.. pracy! w kooońcu znalazłam właściwą dla mnie- właściwą, czyli taką gdzie nie stoi sie i nie składa ubrań przez 12h- niestety to nie dla mnie, zero satysfakcji, rozwoju. Lubię, kiedy kazdy aspekt mojego zycia jest tak jak chcę (w miarę możliwosci), nawet jeśli nie mam praktycznie żadnego doświadczenia, ale przecież wszystkiego można się nauczyć. :)
Wybrałam studia zaoczne, więc będę miała trochę na głowie, ale będę robiła wszystko by tu częściej zaglądać. :)

A teraz chciałabym pokazać jak moje włosy zmienily sie przez pół roku, ścinałam je ostatnio bo tak jak kiedys pisalam -dążę do tego, by były równej długości.







31 komentarzy:

  1. masz racje co do pracy w sklepach, powiedzialabym ze to najgorsze co moze byc.. a w ktorym pracowalas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jeśli chodzi o pracę po maturze, bez doświadczenia to dla mnie było jedyne wyjscie, ale okazało się ze przy biurku też mozna mieć niezłą pracę i sie wszystiego po prostu nauczyć. Pracowałam w Croppie;/

      Usuń
  2. Oo, powodzenia na studiach. :) Jaki kierunek wybrałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. innowacyjna gospodarka, czyli inaczej ekonomia tylko jakąś unowocześnioną nazwę mamy na Morskiej :) specjalizacja transport i logistyka.

      Usuń
  3. Myślałam, że już nie wrócisz! Tak długo Cię nie było :( ale dobrze, że jesteś z powrotem! :)
    Powodzenia na studiach!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że jesteś z powrotem!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aparat to nikon 3100. Trafiłam na fajną promocję w avansie i kupiłam za 1200zł jakis tydznień temu takze może w Twojej miejscowosci tez jest:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie piękne zdjęcia <3
    życzę powodzenia w nowej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzy świetne! No i oczywiście włoski też. Ładny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja właśnie jutro idę do fryzjera! Mam zamiar skrócić je do podobnej długości jak Twoje.
    Powodzenia na studiach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta pierwsza bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mmmm ta bluza wyglada naprawde yummy!

    <a href="http://www.blogdrobe.blogspot.com>BLOGDROBE</a>

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia! <3

    http://paulinayuki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha super jest ta bluza! :)
    Miłego dnia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega ta bluza cukierkowa :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne włosy i bluza pierwsza ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne bluzy! :)
    Szczególnie podoba mi się druga :)

    OdpowiedzUsuń
  16. masz bardzo ladny kolor wlosow! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale świetne bluzy ! obydwie mi się podobają mega :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie częściej;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. jeeej jak dawno mnie tutaj nie było! A tu takie zmiany! Jestem pełna zachwytu :) Dosłowna inspiracja dla czytelników :) Powodzenia i zapraszam do siebie :) buziaki! ps: wracaj do nas!

    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń