Obserwatorzy

niedziela, 17 czerwca 2012

wesele kuzynki

Cześć! Wesele kuzynki było świetne.. Z tego względu, że zostałam też na poprawinach poszłam spać do pokoju tuż przed oczepinami, nie dałam rady :( ale lepsze to niż się męczyć. Każda miała piękną sukienkę jeeju, najbardziej utkwiła mi koronkowa miętowa u ślicznej blondyny. 
Mam dla Was oczywiście kilka zdjęć, zatrudniłam kuzynkę :P 
+ tą sukienkę chętnie sprzedam!
przepraszam, że nie mam dla was zdjęcia butów, całkiem zapomniałam!
Najładniejsze fryzurka w moim zyciu, w końcu byłam w 100% zadowolona, mimo że mam krótkie włosy!
tak, tak wiem że mam przystojnego kuzyna :>
nudziło mi się w aucie, więc macie moje kolanka :)
mniam!
i na koniec słodkie dzieciaczki spod kościoła :D


Nie mogę się doczekać aż wskoczę do wanny!
Jak wam się podoba całokształt? :)


___
P.S właśnie trwa świetny konkurs : http://katsuumi.blogspot.com/2012/06/mixmoss-giveaway.html
do wygrania świetne ubranka, konkurs trwa do 5 lipca :)!

62 komentarze:

  1. pięknie wygląda ten warkocz zapleciony z tyłu!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie sprzedawaj bo ślicznie ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, sukienka śliczna ;)
    http://maybe-not2day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mialas genialna fryzure. I slicznie wygladalas ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta fryzurka, no i sukienka też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka i fryzura :))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądałaś :D
    miałam podobną fryzurkę na bierzmowanie : )

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka bardzo ładna, ale nie pasuje mi ten czarny pasek materialu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. slicznie:) zapraszam seredcznie do mnie:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny :)
    Śliczna sukienka, a fryzurka rewelacyjna.
    Super zdjęcia, ogółem WSPANIALE ♥

    + Obserwuję, liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a dziękuję :) dorwałam ją jakiś czas temu w SH i kosztowała grosze..;p
    a Ty wyglądałaś ślicznie, ta fryzurka naprawę ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochana jestem w Twojej fryzurze !! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ale śliczna fryzurka, bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale miałaś śliczną fryzurkę! a sposób podania arbuza - rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny kolorek sukienki. ^^ Fryzurka urocza. :)

    Obserwujemy ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. jeśli bawiłaś się tak dobrze jak wyglądałaś to zazdroszczę imprezy ; ) a fryzura naprawdę śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję :)
    miałaś cudowną sukienkę :o
    mm ten arbuz <3

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie wyglądałaś!;)

    OdpowiedzUsuń
  19. naprawde sliczniutka sukieneczka:D a wlosy bardzo ciekawie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  20. słodko wyglądałaś:) ładna sukienka;)
    dzięki za odwiedzinki:)
    Pozdrawiam :)


    P.S miałam małe problemy z wyglądem blogera, więc przepraszam za usterki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. słodka sukienka ♥
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  22. powiem ci szczerze że tylko raz byłam na weselu ale mi się podobało. ślicznie wyglądasz ;> zapraszam, nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz :)) i fryzurka przepiękna! :) dziękuję za komentarz, pozdrawiam i zapraszam na nowego posta! ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. ale śliczna jesteś!:)) I jeszcze ta fryzura <3 mmm:)
    Dziękuję za wizytę u mnie i również z przyjemnością obserwuję;*

    OdpowiedzUsuń
  25. też w tą sobotę byłam na weselu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kto Ci ją wykonał fryzurę.?? Jest bajeczna po prostu. Śnie o takiej nocami.! :)

    Arbuz - Boże jak kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  27. hej zapraszam do mnie :D proszę głosuj na mnie w konkursie , szczegóły na mojej stronie ! :D możesz mi pomóc i porozsyłać znajomym link który jest na moim blogu !! :D bardzo proszę ! :* Ślicznie wyglądałaś !!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia, i supper sukienka i na serio masz.. mrr.. kuzyna ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mania-kreuje-moda.blogspot.com/
    + obserwuje, mogę liczyć na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fryzura śliczna ^^
    Arbuz bardzo oryginalny :D

    OdpowiedzUsuń
  30. ale bym zjadła takiego arbuza.
    co do pogody... dlatego wolę wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. oj sukienka ma przepiękny kolor! ślicznie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna fryzurka ;) Bardzo fajne zdjęcie i blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna fryzurka, też mam krótkie włosy, ale zapuszczam. sukienka śliczna.
    a co do twojego komentarza : dzięki, pewnie twoja torba też jest ładna.
    obserwuję pod nickiem Leyla

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej :) tworzę ciekawego fanpage na facebooku. Kiedy zbiorę już garstkę modnych dziewczyn mam zamiar kilka razy w tygodniu umieszczać tam najlepsze stylizacje jednej z Was. Jeśli chcesz poszerzyć grono swoich czytelników to zapraszam: http://www.facebook.com/pages/Lifes-too-short-to-wear-boring-clothes/409225845777563

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie wyglądałaś. Najbardziej podoba mi się Twoje uczesanie. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wygladasz rewelacynie! jaka fryzura!!! :D swietnie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. piękna sukienka i fryzurka! :)
    zapraszam do mnie na nowy post i pozdrawiam z Gdańska :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowny blog już nie mogę doczekac się następnej notki :) Obserwuję!! LICZE na to samo z twojej strony :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale z Ciebie ślicznotka :) Piękna sukienka, idealnie pasuje do Twojej figury;)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  40. http://shinybox.pl/?ref=ba71bde poleeeeeeecam, darmowe pudełko z kosmetykami, skopiuj i wklej link :)

    OdpowiedzUsuń
  41. nie widziałam że pisząc skrótami można irytować.. postaram się to zmienić. :)
    śliczny kolor sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. perfect dress!!

    XX

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna fryzurka :)
    Bardzo ładnie wyglądałas.

    OdpowiedzUsuń
  44. sukienka fajna, ale fryzura zabójcza! świetne uczesanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale ślicznie wyglądałaś :)

    mam mgiełkę Radical i to właśnie jej używam jako wcierkę :) wcierki samej w sobie nie widziałam z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  46. ...Tylko nie Pani !! Piękna fryzura ! Pozdraiam i zapraszam częściej.

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow, bardzo Ci pasują ciemne brwi :) Też bym takie chciała, jestem naturalną blondynką i mam dosyć jasne ; (

    OdpowiedzUsuń
  48. Jednak boję się, że nie będą mi pasowały :/

    OdpowiedzUsuń